Blogger Backgrounds

Wednesday 26 October 2011

Mercun Meletup Di Malam Hari..

Assalamualaikum people..

first sekali maap kerana tajuk entry berbunyi pelik *wink

bhahaha..erm..pukul 9 malam semalam *hari selasa* aku n mama melekat dpan tv..haha..apa lagi..melayan cerita cinta elysa la..huish..feeling btoi ..! dah la sebelum tu kami tgk crita soffiya..naik blood pressure kami..adeh..conclusionnya..mlam smalam mmg penuh drama.. *bhaha*

yg aku tensionnnyaa..bila crita elysa tu start time tu jugak la jiran2 aku men bunga api..eh silapp *bunga api mana ada bunyi* .. depa men 'mercun' bunga api..aku pun pelikla..mulut aku terkumat kamit "awainya start men"..yo la selalunya pukul 12 baru start men..*banyak stock kut*.. aku ni bukan apa...xmarah pun..cuma aku berbelah bagi..

nk tgk depa men mercun ka nak tengok cinta elysa? *gedik

lepas tgk cinta elysa, tgk pulak edisi khas.. *merapu betoi

dah tu..aku pun bergegas la masuk tidoq..yo la..nanti xleh nk tidoq sebab depa nnti tembak mercun sungguh-sungguh pukul 12 malam..dan aku pun terus terlena..ZZZzzzz..


*mmg ngantuk abes la..hhaa

esok tu..aku dapatkan laporan penuh daripada abah..
abah kata depa men dari pukul 12 mlm sampai  3 pgi.. adeh..

haha tapi yang bestnya..aku x dgr pa pun.. keh keh.. *tidoq mati

haha..sebenarnya aku x kesah pun depa nak main mercun bunga api..men je la..tapi aku x suka bila depa men x bgi warning..yo la..tiba2 POM!!!

torkozutt mak..*bhahahaha

aku layan pop pop ja.. x mengganggu pun..boleh layan jiwa sorang2..pop pop pop..



haha teringat pulak time kak yani men mercun bunga api..yo la..beriya-iya sangat nak beli..last2 skali dpat jugak..bila time dah bg menyala sumbu mercun tu..kami adik beradik lari punya la jauh..rupa rupanya.."fireworks" tu "shoot" x sampai dua meter di udara..pastu meletup pun kecik ja..kak yani beli 2..n org yg jual tu kata each ada 30 shoot.. punyala seronok.. walaupun fireworks macam jadi tak jadi , kami pun terusla mengira letupan..

yang x puas hati tu.. out of 30 letupan.. ada jugak 2 3 letupan x jadi..bhahahhaha..
apa lagi..lepas men tu kak yani pun *blushing*..hahaha


tapi aku pun layan je la..kan "fireworks itu cantik"



bukan gambar sebenar
hahaha..


memang nikmat makan kari,
pinggan dijilat hingga tiada cela,
main mercun syok sendiri,
jangan sampai masuk lokap sudahla


bubye!!
peace be upon you.. =]

~little steps big changes



No comments:

Post a Comment