Blogger Backgrounds

Thursday 29 September 2011

current status : before pmr

ASSALAMUALAIKUM..

HUH..
4 more days to go..
x rasa tension sangat .. tapi bila cikgu 2 suma mula memberikan kata semangat .. aku rasa x sedap hati..

besala..sebelum pmr macam ni mesti ar cikgu kata..
nanti jawab elok2..
jangan lupa minta restu suma cikgu..
cikgu nak kamu tau yang cikgu restu kamu dan cikgu doakan kamu buat yang terbaik masa periksa nanti.. dan ...   macam-macam lagi ..

fuhh boleh nangis aku cikgu kata macam tu..feeling lebih...
bukan sebab aku buat banyak dosa dengan cikgu..
cuma..besala haha  -..-

tapi aku cuba untuk terus senyum.. senyum .. dan senyum..


*bukan tangan aku..hurm..credit to google..!


hurm.. tgk pulak blog kengkawan...
* ada sorang geng aku yang kena struggle dengan perasaan..tetiba hati dia ada suka dekat suatu orang..haiyooo..dekat-dekat periksa nih,mmg banyak taktik syaitan untuk mengganggu manusia agar lalai..hurm..i just pray and hope for the best..InsyaAllah..

hurm..my health?
mata aku sudah sembuh..meskipun x ramai nak kesah..aku saja tulis kat sini..supaya hampa x tanya dah..

hurm...my activity?
tido..makan..study..mandi..buat latihan..mandi lagi..makan lagi..tengok tv..
x leh nak on 9 selalu..haha..mak saya sembunyi laptop..
`abih tu macam mana boleh update blog ni?`
= erm..entah..mak suruh saya on9 kejap sebab beliau mahu skype dengan kakak saya..
~jadi saya amik peluang keemasan ni..

dah la..x da mood..tapi x moody..hargh..merapu..
ok see u later..
Assalamualaikum!

~little steps big changes~

No comments:

Post a Comment