Blogger Backgrounds

Friday 9 September 2011

EXAM ! !

Assalamualaikum readers..!
ok..as you can see..the title for this post IssSSsss...



mula2 aku x ambil kisah sangat..
tapi bila dah teringat pasal EXAM nih akan DIADAKAN PADA : 4 OKTOBER 2011.. mulalah aku rasa pening..lenguh-lenguh sendi..meloya..lapar..
lapar?

erm..
tapi ada satu benda aku kna lawan
facebook..atau mengikut translationnya..muka buku..
walaupun ia ada kena mengena dengan kuku   BUKU..tetapi..benda ni langsung x membantu..
*tambah2 time nak dekat exam nih..

aku boleh tersangkut kat muka buka ni sampai erm..x tau la berapa lama..
maybe ramai yang boleh overcome addiction ni..
tapi kalau sesiapa yang senasib ngan aku..
moh la kita berdoa agar dijauhkan dari kelalaian..huhu

kan kita suma nak pengakhiran dia macam ni!!



bukannya macam ni..




har har har...

jangan la sampai camtu..
work hard for the exam..camni..



har har har..
yang penting..jangan lupa berdoa..
*sia-sia usaha tanpa mengingati Allah..Tuhan yang memberi kejayaan kepada hamba-hambanya..

pendek ja post kali ni..
n sebelum mereversekan diri..
aku ucapkan  A VERY GOOD LUCK TO ALL PMR CANDIDATES!!!

semoga kita berjaya dengan cemerlang..amin...  :)

p/s:nnti lpas pmr baru blog ni akan diupdate.. bubye

ASSALAMUALAIKUM


~little steps big changes

No comments:

Post a Comment